Verimli müşteri hizmetleri yönetim yazılımı
Kayako, iletişimi optimize etmek ve geliştirmek için tasarlanmış ücretsiz bir müşteri hizmetleri yazılım paketidir. Tüm platformlardan gelen gelen mesajları tek bir merkezde birleştirirken bilgi toplar ve müşteri profilleri oluşturur.
Müşteri hizmeti oluşturma
Kayako, tüm iletişim yöntemlerini daha merkezi bir işleme dönüştürerek tam bir müşteri hizmeti destek ağı sağlar. Yazılım, sosyal ağlardan veya şirket iletişim formlarından gelen tüm gelen müşteri mesajlarını tek bir gelen kutusuna toplar. Çalışanlar geri dönüş mesajları gönderebilir, öncelik atayabilir veya ayrı bir yardım sayfasına başvurabilir. Kayako'nun benzer müşteri hizmeti seçeneklerine göre en büyük gücü, anlayışı artırmaya yardımcı olan otomatik bilgi oluşturmasıdır. Yanıtlanan sorular, müşterilerin kendi sorularını çözebilecekleri bir kendine yardım tarzı sayfada toplanır. Aynı zamanda, hizmet müşteriler hakkında bilgi toplar ve gelecekteki görüşmeler sırasında daha ayrıntılı destek sağlamak için kullanışlı bir benzersiz profil oluşturur. Ücretsiz abonelik en temel öğeleri içerirken, aylık ücretli hesaplar sosyal etkileşimi ve daha büyük otomasyonu içerir.
En İyi Seçenek
Kayako, sahip olduğu arka plandaki zaman tasarrufu sağlayan otomatik özellikleri sayesinde mevcut en iyi müşteri hizmeti yazılım seçeneklerinden biridir. Kişiselleştirilmiş müşteri hizmeti sunmak hizmetle ikinci doğa haline gelir ve anında geliştirilmiş müşteri ilişkileri oluşturur.